Στις 5 Δεκεμβρίου, έχοντας πλέον τελειώσει με το ζήτημα των ερωτημάτων και των θεμάτων, "βγήκαμε στους δρόμους. Περιηγηθήκαμε με την κυρία μας στην ανατολική πλευρά της συνοικίας του λιμένος. Αυτή περιλαμβάνει μία χριστιανική βασιλική εκκλησία
(της οποίας το βαπτιστήριο ψάχναμε για κάνα 20λεπτο !), το ιερό της Αφροδίτης Ποντίας και Πανδήμου προστάτιδας του τότε Δήμου, τη στοά του λιμένος με δωρικού ρυθμού κιονοστοιχία, το ιερό του Ηρακλέους και φυσικά όλα αυτά περιβάλλονται από οχύρωση για την προστασία του λιμένος.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου