Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

5/12/2012 (Αιμιλία-Διονυσία)

Τετάρτη 5/12/2012 

Αφού είχαμε τελειώσει το ζήτημα με την επιλογή των ερωτημάτων που θα ασχοληθούμε, βγήκαμε έξω από το χώρο του σχολείου. Αυτή τη φορά επισκεφθήκαμε μαζί με την κυρία μας την ανατολική πλευρά της συνοικίας του λιμένος.
Έτσι είχαμε την ευκαιρία να δούμε πράγματα όπου δεν είχαμε δώσει τόση πολλή σημασία.

Είδαμε Το Ιερό της Αφροδίτης Ποντίας και Πανδήμου, τη Στοά του Λιμένος, την οχύρωση του Λιμένος, το ιερό του Ηρακλέους, τη Βασιλική και το Βαπτιστήριο του Λιμένος.





Ψηφιδωτό

    

                                                                             






Τα Ρωμαϊκά λουτρά



Ένα μέρος της οχύρωσης του λιμένος.
 



Βαπτιστήριο. Έχει σχήμα σταυρού


Παναγία Κατεβατή. Βρίσκεται ανάμεσα στα Ρωμαϊκά λουτρά.
                                                  





 Είσοδος της Αρχαίας Αγοράς.










Κιονόκρανο

1 σχόλιο: